Zwrot środków za niezrealizowaną imprezę turystyczną
w związku z pandemią Covid-19

Wkrótce rozpocznie się proces zwracania środków za niezrealizowane imprezy turystyczne w sezonie 2020. Wypłat dokona Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG), a środki na ten cel zabezpiecza Ministerstwo Finansów.

Zwrot środków z UFG odbywa się na podstawie dwóch odrębnych wniosków składanych przez organizatora (Grecos) oraz Klienta.

Aby proces przebiegł sprawnie, a pieniądze wpłynęły na konto jak najszybciej, należy podjąć poniższe kroki. Wypłaty z UFG będą dokonywane również na rzecz innych organizatorów turystyki.

Proces uzyskania zwrotu z UFG odbędzie się w następujących etapach:

ETAP 1.
Uzupełnienie przez Klienta danych w aplikacji Grecos

Abyśmy mogli wysłać wniosek do UFG o zwrot środków na Twoje konto, potrzebujemy Twój numer PESEL, numer konta bankowego do zwrotu oraz zweryfikowania kwoty Twojej płatności. Dane znajdujące się w aplikacji będą Ci potrzebne do wypełnienia wniosku klienta do UFG.



ETAP 2.
Wysłanie przez Klienta wniosku do UFG

Aby wysłać wniosek do UFG, należy zarejestrować się na stronie UFG. Dane podane w składanym wniosku muszą być identyczne z danymi znajdującymi się w aplikacji Grecos (Etap I). Aby złożyć wniosek, niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego.



ETAP 3.
Oczekiwanie na zwrot środków

Na utworzonym profilu w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (UFG) sprawdzisz status złożonego wniosku.


Więcej informacji o zwrotach z UFG znajdziesz na stronie: https://tfg.ufg.pl/tresc/34/Koronawirus_zwroty_wplat_dla_podroznych

Gwarancja bezpiecznych wakacji

z Grecos

O nas
17
SEZONÓW
bezpiecznych
wakacji
PONAD
MILION
zadowolonych
Klientów
BLISKO
250
HOTELI
w ofercie
25 MLN PLN
sumy gwarancyjnej
wakacji